Mijn Pretium

Uw persoonlijke gegevens
en instellingen online

Wachtwoord vergetenInloggen

Opzeggen

Met Pretium belt u thuis zoals u gewend bent: over het vaste netwerk van KPN. Het enige verschil is dat u bij Pretium een stuk goedkoper uit bent. Afhankelijk van het abonnement betaalt u elke maand minder dan het vergelijkbare abonnement van KPN. 

Opzegprocedure

Wilt u onverhoopt uw abonnement voor vaste telefonie bij Pretium opzeggen, dan kunt u een schriftelijke opzegging richten aan Pretium, Postbus 6128, 2001 HC te Haarlem. U ontvangt binnen een paar dagen een schriftelijke bevestiging van Pretium waarin u geïnformeerd wordt over de verdere afwikkeling en de overdracht van uw abonnement voor vaste telefonie.

Opzegtermijn Pretium Thuisbellen

Heeft u een overeenkomst bij Pretium voor een maand? Dan kunt u deze te allen tijde opzeggen met inachtneming van een opzegtermijn van een maand. Bent u een overeenkomst voor Pretium Thuisbellen aangegaan voor een vaste contractperiode van bijvoorbeeld één jaar? Dan kunt u deze overeenkomst opzeggen met inachtneming van een opzegtermijn van een maand tegen het einde van de contractperiode. 

Afwikkeling

Na uw schriftelijke opzegging geven wij KPN de opdracht om de lijn voor het telefoonnummer af te sluiten en uw abonnement voor vaste telefonie te beëindigen. Zodra de opheffing door KPN is bevestigd, stoppen wij de maandelijkse facturatie voor het Pretium abonnement. Indien de minimale contractperiode op dat moment nog niet is verstreken, worden de resterende maanden van uw Pretium abonnement bij u in rekening gebracht. Eventueel openstaande telefoonkosten worden na beëindiging van het abonnement eveneens bij u in rekening gebracht.

Overstappen

Uw nieuwe aanbieder voor telefonie zal u laten weten wanneer de overdracht van de vaste telefonie plaatsvindt. In de maand nadat deze overdracht heeft plaatsgevonden, vindt de eindafrekening van de telefoonkosten plaats. Hiervan ontvangt u van Pretium een eindspecificatie.