Mijn Pretium

Uw persoonlijke gegevens
en instellingen online

Wachtwoord vergetenInloggen

Uw abonnement

Looptijd

De Pretium abonnementen zijn in beginsel voor onbepaalde tijd met een opzegtermijn van één maand. Het is daarnaast mogelijk dat u gebruikmaakt van een aanbieding met een vaste overeengekomen looptijd van bijvoorbeeld één jaar. In dat geval loopt uw Pretium abonnement gedurende deze initiële contractduur in elk geval door. Uiteraard kunt u in deze periode wel een vastnetabonnement bij een andere aanbieder afsluiten en daarmee uw telefoongesprekken voeren, maar dat is niet aan te raden omdat u dan dubbele abonnementskosten betaalt. Aan het eind van een dergelijk jaarabonnement wordt het abonnement automatisch voortgezet voor onbepaalde tijd met een opzegtermijn van één maand.


Opzeggen

Als u het abonnement bij Pretium wilt opzeggen, dan kunt u een schriftelijke opzegging richten aan Pretium, Beechavenue 72, 1119 PW te Schiphol-Rijk. U ontvangt binnen enkele dagen een bevestiging van ons waarin wij u informeren over verdere afwikkeling en de overdracht van uw abonnement. Uw nieuwe aanbieder zal u laten weten wanneer deze plaatsvindt. In de maand nadat deze overdracht heeft plaatsgevonden, vindt de eindafrekening van uw telefoonkosten plaats. Uiteraard sturen wij u daarvan een eindspecificatie.
Contact

Algemene Voorwaarden

Alles rond uw overeenkomst is uiteraard duidelijk vastgelegd in de Algemene Voorwaarden Pretium, die van toepassing zijn op uw abonnement bij Pretium.
Algemene Voorwaarden